Driftshjælp, Økonomi & HR

Driftshjælp, Økonomi & HR

Du har en virksomhed (eller flere) og ønsker at bruge din tid på forretningen (og ikke på administrationen af den).

Vi tilbyder et samarbejde, hvor vi overtager hele eller dele af den administration, sådan at der er fuldstændig ro til forretningen. Vi har alle forudsætninger for at hjælpe uanset hvilken opgave, som skal overtages. Det kan være en kæmpe fordel for dig, at vi kan overtage det hele (og fx ikke kun bogføringen eller HR).

Fordele ved at bruge ekstern hjælp:

  • Du får høj og varieret kompetence, som bliver skræddersyet til dig
  • Du betaler kun for den tid, som du bruger den høje kompetence (endda til fast pris og uden ekstra regninger)
  • Du får lavere udskiftning (almindeligt personale siger op i ny og næ, hvorefter nye kræfter skal læres op)
  • Du skal ikke holde mus-samtaler med os eller tænke på uddannelse
  • Du skal ikke betale pension, sociale bidrag, massageordning, sygdom eller andet. Vi har også egen pc med

 

Andre fordele:

  • Vi er ikke låst af vores interne arbejdsgange, men forstår, at tilpasse os dig
  • Vi forstår at mennesker er ressourcer og behandler derfor dine medarbejdere derefter
  • Vi er fleksible og kan arbejde fra vores eget kontor eller dit
  • Vi har ikke klassisk åbne/lukketid og er derfor tilgængelige
  • Vi er digitale og reducerer tidsspild
  • Vi er effektive og bidrager med input, hvor det giver mening
  • Vi er skalerbare og kan altid udvide eller reducere vores samarbejde med meget kort varsel
  • Vi binder dig som udgangspunkt ikke med opsigelsesfrist
  • Se videre om fordele på forsiden eller under om os og aftaler

 

Typiske roller for os indenfor økonomi:

  • Klassisk bogføring – bare med dansk tale, ingen skæld ud og med forståelse for dig og din tid
  • Driftshjælp til at lave løn eller at sende regninger. Vi laver også kreditor bogholderi osv.
  • Udarbejdelse af rapportering og kontrol med bogføring (fx regnskabschef 1-2 dage om måneden)
  • Controlling af tal
  • Samarbejde med din revisor (vi laver ikke årsregnskabet og skatten)

 

Typiske roller for os indenfor HR:

  • Kontrakter og tillæg
  • Hjemsøgning af refusioner
  • Styring af ferie og restferie
  • Personalemøder og samtaler (fx i forbindelse med forandringer)
  • Konflikthåndtering og performance forbedringer
  • Uddannelse og uddannelsesprogrammer

 


Købsmotiver

Løsningerne bruges bl.a. til:

  • at få bogført dine bilag på en let, effektiv og kvalitets fuld måde, som passer til både din tid og virksomhedens arbejdsgange.
  • at få professionel afstemning og håndtering af bl.a. moms.
  • at få bogført dine bilag uden ondt i maven.
  • at få hjælp i hverdagen til opgaver, som du enten ikke orker eller som du ikke føler du kan gøre godt nok. Kan også være opgaver, som skal løses, men som der bare alligevel ikke er helt styr på.
  • at vide hvordan det går løbende over året.
  • at få lavet en professionel rapportering.
  • at få løftet vidensniveauet indenfor økonomi og/eller personale.
  • at håndtere sit personale på en effektiv og professionel måde, sådan at personalet oplever nærvær og ordenlighed samtidig med at virksomheden får søgt nødvendige tilskud tilbage.

Ledelse handler om at gøre det rigtige

Management handler om at gøre noget rigtigt

Der er stor forskel

Le Management

Velkommen til et helt anderledes koncept

Lokaler
UDSIGTEN

Fjelstrup Nørrevej 115; 6100 Haderslev

 

PRODUKTIONEN HADERSLEV

Storegade 86; 6100 Haderslev

 

PRODUKTIONEN SØNDERBORG

Krogvejen 8; 6400 Sønderborg

Le Management

Involverende I Motiverende I Fokuserede I Mangfoldige